“Gezellig gegeten.”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
7 april 2024 beoordeeld

Gezellig gegeten, alles was lekker.
Alleen de scropino is anders als in Nederland maar wel lekker. Alleen gooi niet te snel alles door elkaar zodat je zelf je smaak kan creëren.
De zoete wijn was heerlijk.
Lekkere stoelen om een avond op te zitten.

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer

5 april 2024 beoordeeld

Op basis van tripadvisor hier gaan eten. 3 gangen keuzemenu gegeten. Lekker en vers.
Vlotte bediening en aardige eigenaar.
Alle gerechten waren op smaak.

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer
31 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, heerlijke mooi verzorgde gerechten, lekkere bijpassende wijnen! Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Dit restaurant vind ik echt een aanrader. Prima eten en goede sfeer.

24 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij en vriendelijk personeel. Prijskwaliteit verhouding juist, maar geen 5 bolletjes waard. Crème brulee werd brandend geserveerd wat wel spectaculair was maar niet zo smakelijk. Je proefde de spiritus en dat was jammer. Het wildstoofmenu was prima, de coq au vin vond ik wat tegenvallen.

21 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant begint stilaan ons favoriete adres te worden. We hebben weer heerlijk gegeten in deze mooie zaak. De bediening is perfect. Bedankt, we komen terug!

Reizigers die De Gastro bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Gastro geweest? Deel je ervaringen!