“Toplocatie in Brugge!”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening en een overheerlijk vispannetje gegeten! Een echte aanrader in Brugge! Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: december 2022

30 november 2022 beoordeeld

Je komt binnen en word meteen verwelkomt met een glimlach, er hangt een gezellige sfeer en super vriendelijke bediening, toen kwam het eten en mijn god wat was het lekker! Lekkerste Osso buco die ik ooit gegeten heb, mijn vriend had de scampi's in kruidenboter die net zo fantastisch waren!
ik raad zeker aan!

19 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Overhaald door Tripadvisor zijn we hier komen eten. De mosselen waren enorm lekker! De sfeer was leuk en de eigenaar was wel te vinden voor wat grapjes. Zeker een aanrader!

14 november 2022 beoordeeld

Steeds opnieuw wordt je hier verrast door de vriendelijk bediening van het personeel.
Een familiale sfeer met een eerlijke keuken. Een aanrader op het mooiste plekje in Brugge , de Rozenhoedkaai. Een must voor de bezoeker in Brugge

6 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant om U tegen te zeggen!!

We hebben er terug super lekker gegeten, van voorgerecht tot en met het dessert.
Het is een echte aanrader!

Wij blijven er zeker terug gaan en raden iedereen aan het culinaire genot te ondervinden.

Ps. Het personeel ook niet te vergeten met de warme ontvangst en de welgemeende vriendelijkheid tijdens ons culinaire belevenis.

Met vriendelijke groeten Isabelle

Reizigers die De Gastro bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Gastro geweest? Deel je ervaringen!