“fantastische avond!”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
30 november 2022 beoordeeld

Je komt binnen en word meteen verwelkomt met een glimlach, er hangt een gezellige sfeer en super vriendelijke bediening, toen kwam het eten en mijn god wat was het lekker! Lekkerste Osso buco die ik ooit gegeten heb, mijn vriend had de scampi's in kruidenboter die net zo fantastisch waren!
ik raad zeker aan!

19 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Overhaald door Tripadvisor zijn we hier komen eten. De mosselen waren enorm lekker! De sfeer was leuk en de eigenaar was wel te vinden voor wat grapjes. Zeker een aanrader!

14 november 2022 beoordeeld

Steeds opnieuw wordt je hier verrast door de vriendelijk bediening van het personeel.
Een familiale sfeer met een eerlijke keuken. Een aanrader op het mooiste plekje in Brugge , de Rozenhoedkaai. Een must voor de bezoeker in Brugge

6 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant om U tegen te zeggen!!

We hebben er terug super lekker gegeten, van voorgerecht tot en met het dessert.
Het is een echte aanrader!

Wij blijven er zeker terug gaan en raden iedereen aan het culinaire genot te ondervinden.

Ps. Het personeel ook niet te vergeten met de warme ontvangst en de welgemeende vriendelijkheid tijdens ons culinaire belevenis.

Met vriendelijke groeten Isabelle

26 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd en waren ruim op tijd aanwezig. Helaas werden mijn vrouw en ik in een afzonderlijke ruimte, helemaal alleen, “geparkeerd”. Op onze vraag waarom we geen gebruik konden maken van beschikbare tafeltjes, kregen we als antwoord dat we dan maar eerder hadden moeten reserveren. “No-shows” zijn blijkbaar belangrijker dan cliënten die genoegen moeten nemen met een tafeltje waar je binnen 2 uur weer weg moet zijn voor een tweede/derde zit en die wel op tijd zijn en verschijnen. Dit is gastvrijheid op z’n smalst. Bah! Wat een arrogantie!

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die De Gastro bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Gastro geweest? Deel je ervaringen!