“Een aanrader!”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten en een service van formaat. Ik zou de stoverij aanraden en daarbij een heerlijk biertje. Wees wel op tijd met reserveren.

23 augustus 2022 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Gerechten waren vers en goed op smaak. Het smaakvol ingericht restaurant wordt met passie gerund. De service is snel en vriendelijke bediening met aandacht voor de klanten.
We hebben er zo genoten dat we de twee avonden achtereen hebben gereserveerd. Top! Wij komen zeker weer terug als we in Brugge verblijven.
Gerrie&Jolanda de Laet

20 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten.
Mosselen voor waren zeer goed op smaak, en het vispannetje was zo goed dat ik extra brood heb gevraagd om de saus op te deppen!!!
Personeel was uiterst vriendelijk!!
Prijs kwaliteit was meer dan goed.
Mijn volgend bezoek zal ik hier zeker terug gaan.

17 augustus 2022 beoordeeld

Verzorgd, vers, voor herhaling vatbaar! Vriendelijke bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit. Top adresje voor een mooie afsluiter van de dag.

16 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben op dit moment op vakantie met mijn gezin en wij hebben hier gisterenavond gedineerd. Het eten was ontzettend lekker en de service was snel en vriendelijk. Het restaurant heeft een rustige sfeer en er speelt muziek af op de achtergrond. De setting is just perfect! Wij komen hier zeker terug!!

Bedank 6.468.262

Reizigers die De Gastro bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Gastro geweest? Deel je ervaringen!