“Echt top!”

Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
20 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten.
Mosselen voor waren zeer goed op smaak, en het vispannetje was zo goed dat ik extra brood heb gevraagd om de saus op te deppen!!!
Personeel was uiterst vriendelijk!!
Prijs kwaliteit was meer dan goed.
Mijn volgend bezoek zal ik hier zeker terug gaan.

17 augustus 2022 beoordeeld

Verzorgd, vers, voor herhaling vatbaar! Vriendelijke bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit. Top adresje voor een mooie afsluiter van de dag.

16 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben op dit moment op vakantie met mijn gezin en wij hebben hier gisterenavond gedineerd. Het eten was ontzettend lekker en de service was snel en vriendelijk. Het restaurant heeft een rustige sfeer en er speelt muziek af op de achtergrond. De setting is just perfect! Wij komen hier zeker terug!!

Bedank 6.468.262
8 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was echt top. Aardig personeel. We zaten in de tuin achter wat prima was. Kaas- en garnalenkroketjes als voorgerecht. Superlekker. Daarna de gambas en vlaamse stoverij die ook top waren. Gaan zeker terug als we hier weer heen gaan .

7 augustus 2022 beoordeeld

heel warm ontvangst, zeer lekker eten, mooi interieur en vriendelijk personeel. we komen zeker terug!

Reizigers die De Gastro bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Gastro geweest? Deel je ervaringen!