“Zeker een aanrader!”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben op dit moment op vakantie met mijn gezin en wij hebben hier gisterenavond gedineerd. Het eten was ontzettend lekker en de service was snel en vriendelijk. Het restaurant heeft een rustige sfeer en er speelt muziek af op de achtergrond. De setting is just perfect! Wij komen hier zeker terug!!

Bedank 6.468.262

8 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was echt top. Aardig personeel. We zaten in de tuin achter wat prima was. Kaas- en garnalenkroketjes als voorgerecht. Superlekker. Daarna de gambas en vlaamse stoverij die ook top waren. Gaan zeker terug als we hier weer heen gaan .

7 augustus 2022 beoordeeld

heel warm ontvangst, zeer lekker eten, mooi interieur en vriendelijk personeel. we komen zeker terug!

7 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm lekker gegeten. Ik lust normaal geen mosselen, maar deze waren heeerlijk! Aanrader, toetje Tiramisu met speculoos. Vriendelijke bediening en fijne ambiance.

7 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, goede service en prijs/kwaliteit een top verhouding. Staat zeker op de lijst bij een volgend bezoekje aan Brugge!

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die De Gastro bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Gastro geweest? Deel je ervaringen!