“Absolute aanrader voor iedere fijnproever in Brugge en omstreken!”
Beoordeling van De Gastro

De Gastro
Geclassificeerd als nr. 15 van 724 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel is uiterst vriendelijk en bij binnenkomst merk je gelijk dat je in een ontzettend sfeervol en rustig restaurantje zit. Wij werden na binnenkomst snel geholpen en kregen vooraf een broodje en een klein plankje met hapjes gratis: erg lekker en gastvrij!

Het eten was verrukkelijk en de kaart stond vol met zowel Vlaamse specialiteiten als klassieke gerechten, waarvan de verschillende gerechten die wij beiden hebben geproefd uitstekend in de smaak vielen! Vooral de mosselgerechten waren voor ons de hele vakantie onovertroffen en zorgden er mede voor dat wij op het einde van onze vakantie nog eens terugkeerden.

Ook de prijs viel niets tegen en was zelfs iets goedkoper vergeleken met andere restaurants in Brugge, terwijl de smaak (althans voor ons) bij de Gastro het beste was.

Voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol restaurantje in Brugge dat overloopt van de kwaliteit en vriendelijk personeel, is Bistro De Gastro een absolute aanrader!

1 week geleden beoordeeld

Super lekker, prijs kwaliteit in orde. Heel vriendelijke bediening. Leuke sfeer, zeer lekkere wijn!!!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima no nonsense eten. Geen verrassende kaart. Geen culinaire hoogstandjes, maar poespas, maar wat wordt geserveerd is gewoon goed. Super aardige en attente bediening. Ongedwongen sfeer voor jong en oud.

Datum van bezoek: juni 2021
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig restaurant met kwalitatief geserveerde gerechten. Genoten van een lekker voorgerecht en een flinke pan mosselen. De gastheer was oplettend en attent.

Datum van bezoek: juni 2021
2 weken geleden beoordeeld

Hier wordt men op een gastvrije manier ontvangen. Je voelt de ziel van een familiezaak.
Bovendien is de keuken van schitterende kwaliteit, een echte aanrader.

Reizigers die De Gastro bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Gastro geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.