“Heerlijk eten. Gezellig terras.”
Beoordeling van De Gastro

De Gastro
Geclassificeerd als nr. 16 van 723 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op het volledig overdekte terras. Hoewel de regen met bakken uit de lucht viel zaten we droog en warm. Lekker dicht bij een vuurtje. Het eten was overigens ook uitmuntend. We hadden een mooi menuutje aangeboden gekregen waar we naar onze smaak nog aan gesleuteld hadden. Lekker eten, lekkere wijn en zeer vriendelijke bedienig. Bedankt!

4 weken geleden beoordeeld

Warme onthaal, vriendelijke bediening en lekker eten! Het is een aanrader! We komen terug voor de rib eye en de stoofvlees!

4 weken geleden beoordeeld

Blij dat de horeca weer kan werken. We hebben heerlijk gegeten en lekkere wijn gedronken. Bovendien top bediening! We komen zeker terug! Le Bacq

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Als je op een avond iets zoekt om gezellig en heerlijk te dineren met een top bediening is er maar 1 adres waar ik spontaan aan denk: De Gastro!

Wij werden heerlijk verwend met een apperitief hapje van het huis terwijl we wachten op ons voorgerecht.

De kaaskroketten waren heerlijk met een fris slaatje, als hoofdgerecht stoverij en filet mignon overduidelijk huisgemaakt en een feest voor de mond.

Als afsluiter een heerlijk luchtige chocolademousse die vergezeld werd met slagroom en zoete frambozencoulis. Niet te zwaar op de maag en heerlijk van smaak!

Maar wat ons het meeste zal bijblijven aan ons gezellig dinertje is het warme onthaal en oooh zo huiselijke bediening en sfeer. Het restaurant wordt uitgebaat door een familie en dat merk je enorm!

De Gastro bedankt om ons zo heerlijk te verwennen en ons zo thuis te laten voelen in jullie restaurant!

Zeker en vast tot nog eens!

11 mei 2021 beoordeeld

Bediening was zéér vriendelijk, oprecht en heel vlot.
Ook op het eten niets aan te merken, huisgemaakt en lekker!
Ik at de garnaalkroketten die groot en vers waren met ook veel garnalen. Mijn vriend bestelde een degelijk stuk biefstuk die perfect zoals gevraagd gebakken was.

Prijs-kwaliteit zeer goede keuze!!

Reizigers die De Gastro bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Gastro geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.