“Top!”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Diner, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig tafelen, heel lekker eten en super vriendelijke bediening! Geen woord slecht over te zeggen.

Datum van bezoek: september 2020

4 weken geleden beoordeeld

Het eten was dik in orde & de bediening super vriendelijk. We komen hier zeker nog eens terug. Top !!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten, sympathieke en gastvrije bediening. Ik at het Markt-menu en kan dit aan iedereen aanraden. We komen zeker terug! Ciaoo ✌

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke avond in de Gastro beleefd , hele mooie familie restaurant , wij komen zeker terug !! Groetjes familie Mpoy

Datum van bezoek: augustus 2020
BalajLan, Eigenaar van De Gastro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dankjewel voor je review.
Jullie zijn altijd welkom in De Gastro.
Groetjes Lan

18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke en snelle bediening, beste huisgemaakte garnaalkroketten ooit.
Ook rustig om te zitten.

Datum van bezoek: augustus 2020

Beste bedank voor u review.
Ik ben blij dat alles in orde was.
Hoop u terug te zien bij de gastro.
Groetjes

Reizigers die De Gastro bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Gastro geweest? Deel je ervaringen!