“Heerlijk eten!”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten en heerlijke ambiance!
Wij komen hier zeker terug, niet vaak zo lekker gegeten!.

Datum van bezoek: januari 2019

19 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n tweetjes konden we hier op een rustige dinsdag van een lekkere lunch genieten. We werden al direct vriendelijk ontvangen en kregen een leuk plekje aan het raam toegewezen. Mijn tafelgenoot at een mooi gekruide chili con carne, pittig maar niet té. Mijn mosselen natuur voldeden volkomen, zowel qua smaak als qua hoeveelheid. Goede frietjes, maar ik moest wel zelf achter de mayonaise vragen. Een vingerdoekje zou ook welkom zijn geweest. Maar dat zijn details..We dronken er een frisse Brugse Zot bij, een perfecte combinatie zo bleek. Een aanrader dit adresje, de lunch was zijn €47.50 echt wel waard.

Datum van bezoek: december 2018
29 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze gids hier geluncht. Beide hadden we de Vlaamse stoverij met slaatje en frietjes. Heerlijk gegeten met een lekkere glas rode wijn. Goeie bediening ook.

Datum van bezoek: oktober 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we voor het restaurant stonden hebben we nog even getwijfeld gezien de eerste indruk die het restaurant af geeft. Toen we eenmaal zaten werden we meteen leuk bedient met een heel welkom gevoel. We besloten een menu te nemen met als hoofd gerecht een heerlijke steak met een lekkere room saus. Deze steak is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben hier heerlijk gegeten van het weekend. Vooral van de Irish ribeye heb ik genoten, een heerlijk sappig royaal stuk vlees. Zeker vergeleken met Nederland voor die prijs. Ook de bediening was zeer vriendelijk. Kortom een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die De Gastro bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Gastro geweest? Deel je ervaringen!