“Een echte aanrader ”

Paul's Boutique Brugge
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 57 van 824 Restaurants in Brugge
15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere burgers....echt top, we komen zeker nog terug en helemaal niet prijzig...beste burgers die we ook gegeten hebben

Datum van bezoek: maart 2019

28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een voortreffelijke kipburger gegeten. Zeer goed klaar gemaakt. Kip was zeer mals, broodje was perfect. Compleet niet te vergelijken met fastfoodburger. EEN AANRADER

Datum van bezoek: februari 2019
9 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier in de avond gegeten het was echt super lekker
Het restaurant ziet er leuk en gezellig uit heeft leuke verlichting die veel met het thema van het restaurant te maken heeft bijzonder
Het is de moeite om Paul te zoeken in de mooie straatje van Brugge
Wij zeggen alvast smakelijk eten

Datum van bezoek: februari 2019
2 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit verhouding, voor nog geen €10,- een heerlijke burger.
Leuk ingericht en knus restaurantje.
De bedoening is langzaam en er wordt zelden gevraagd of je nog iets wil hebben.
Bestek werd niet bijgeleverd en moesten we zelf bij de bar ophalen vanwege het weinig aangesproken worden door het personeel.

Datum van bezoek: januari 2019
10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben al enkele malen de burger met witloof besteld en aan huis laten leveren. Super lekker!
We besloten het restaurant zelf ook eens te bezoeken en dat viel jammer genoeg tegen.

De ober brengt drie glazen. Niet op een dienblad, maar met zijn vingers IN de glazen. Als je afruimt, kan ik dat begrijpen. Dat je dat met propere glazen doet, niet. Geen ijs, geen citroen, enkel vettige vingers op al onze glazen... Verder kregen we ook geen bestek (mss een potje op tafel met enkele messen en vorken zou niet mis zijn, de bezoekers kunnen dan nog kiezen of ze die wel of niet willen gebruiken, maar ik vind dat het wel aangeboden moet worden).

Tijdens het eten, tikt diezelfde ober weer op mijn schouder. Of ik de hamburger kon neerleggen en een foto kon maken van hem met een vriend. Tja...

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Paul's Boutique Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Paul's Boutique Brugge geweest? Deel je ervaringen!