“Heel lekker!”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 43 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 8 - € 28
3 juni 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening en heel lekker eten!
Rekening houde met allergie voor paprika was ook helemaal geen probleem.

Datum van bezoek: juni 2024

25 april 2024 beoordeeld

Absolute aanrader! Super lekker gegeten in een heel leuke locatie! Heel vlotte en vriendelijke bediening!
Een aanrader in Brugge !

8 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden niks gereserveerd die avond om te gaan eten. Gelukkig was er plaats bij Mozart, het was echt mega druk, maar ondanks de drukte was de bediening en het eten goed. Sfeer was echt gezellig.

Datum van bezoek: februari 2024
8 april 2024 beoordeeld

Slechte ervaring. Ik kom regelmatig naar de Mozart met mijn vriend. Hij eet heel graag ribbetjes maar ik niet. Op de menu staat ‘balletjes in tomatensaus’ maar dit is voor kinderen. Ik heb al meerdere keren gevraagd of ik de balletjes zou mogen bestellen en dit was nooit een probleem. In Mozart Brugge is dit dus niet toegestaan. Ik stelde zelfs voor om er meer voor te betalen in plaats van de kinderprijs maar de ober bleef nee knikken. Uiteindelijk vroeg ik dan de garnaalkroketten voor 2 stuks (ik ben een kleine eter en ik houd graag nog wat plek over voor een dessertje). Dit mocht ook niet. Ik moest verplicht 3 garnaalkroketten bestellen want 2 garnaalkroketten telt alleen als voorgerecht. Ik ben dan maar akkoord gegaan. Zonde van het voedsel want ik kreeg er geen 3 op. En wat dan nog het ergste van allemaal was, was dat 2 garnaalkroketten €12,5 kosten en 3 garnaalkroketten waren plots €23,5. Ik heb zelf 7 jaar in de horeca gewerkt, dit was gewoon onvriendelijk. De ober is het niet eens gaan vragen of het toch mogelijk zou zijn voor balletjes in tomatensaus of voor garnaalkroketten 2 stuks. Klant is hier absoluut geen koning. En ik denk niet dat mijn bestelling zo’n moeilijke opgave was. Hier kom ik nooit meer terug.

8 april 2024 beoordeeld

op advies van de ober niet gekozen voor de bekende ribbetjes maar voor de Irish Ribeye van 450 Gram. geen moment spijt van deze keuze gehad met de gepofte aardappel en de salade erbij en nog een heerlijke chocolade mousse toe een zeer geslaagd etentje. En de vrolijke ober maakte het feest compleet.

Reizigers die Mozart Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mozart Brugge geweest? Deel je ervaringen!