“Ribbetjes ,...”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 35 van 762 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld

Super lekker in een zeer aangename setting.
Vriendelijke bediening echt aangenaam verrast.
Prijs is echt correct.

Datum van bezoek: januari 2023

18 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker vispannetje.

We hebben als voorgerecht 2 garnaalkroketten besteld .Kregen er maar 1 per persoon. Ook 1 fles
0,5 liter water besteld .De kelner kwam met er met 1 liter fles .Daarna elk een vispannetje besteld .Hebben
1 uur moeten wachten tot we het hoofdgerecht kregen.Het nagerecht was moulleux au chocolat .Het was
geen echte moulleux .Ik heb ook keukenervaring.Moulleux is koek met lopende chocolade en niet uit een potje.
Ook heeft de elektriciteit 3 maal uitgevallen .Wij komen hier niet meer terug.

Datum van bezoek: december 2022
28 november 2022 beoordeeld

Als je spare ribs besteld en een restaurant vermeld more than just ribs dan verwacht je ten eerste dat het heel mals vlees is wat van het bot afvalt en ze erg lekker van smaak zijn. Dit allemaal was niet aan de orde.
Daarnaast hadden we ook steak besteld maar die was te veel doorgebakken.
En ze waren vergeten de frietjes te brengen.
Helaas geen waar voor je geld! Wij zullen hier dus nooit meer naar teruggaan!

20 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentieke sfeer, tot in de puntjes uitgewerkt. Heerlijke gerechten in een leuke ambiance met oog voor vlaamse invloeden.

20 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was er super lekker! Wij hebben genoten van het authentieke interieur. De bediening was tevens zeer vriendelijk.

Enig minpuntje: de bediening is soms wel wat traag. Lang moeten wachten op de rekening.

Reizigers die Mozart, More than just ribs Brugge bekeken, bekeken ook

Sint-Michiels, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Mozart, More than just ribs Brugge geweest? Deel je ervaringen!