“Mooi leuk restaurant met goed eten”

Mozart, More than just ribs Brugge
Reserveer een tafel
do 29/9
20:00
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 25 van 749 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld

De inrichting was heel apart, zeer aangenaam.
De bediening was heel goed, snel en vriendelijk.
De voorgerechten waren echt heel goed. Vooral de spareribs!
Hoofdgerecht, de biefstuk en lams waren erg droog. Erg jammer want ander had ik ze 5 ster geven.
Voor herhaling vatbaar

2 weken geleden beoordeeld

Super bediening, gezellige sfeer en fantastisch gegeten. Heeft een eigen blond bier van de tap. Een aanrader

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw! De sfeer alleen al en het specifieke thema binnen is echt geweldig. We hebben spare ribs genomen die à volonté zijn, wat al geweldig is maar ook de side dishes (frieten of ovenaardappel) waren à volonté. De bediening was ook zeer goed en naar wens. Als we in Brugge terugkeren komen we zeker terug!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi trendy kader en heel vriendelijke bediening.
Het eten was lekker - we zijn er zelfs 5 dagen later opnieuw naartoe geweest!
Een aanrader voor wie simpel maar lekker wil eten voor een democratische prijs

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant. Erg goede en vriendelijke bediening. Mega gezellig en lekker eten. Uiteraard de spare ribs genomen. En daarbij een Mozart blond bier. Ik ben verkocht. Volgende keer in Brugge gaan we weer terug!

Reizigers die Mozart, More than just ribs Brugge bekeken, bekeken ook

Sint-Michiels, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Mozart, More than just ribs Brugge geweest? Deel je ervaringen!