“Lekkere ontdekking”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 29 van 748 Restaurants in Brugge
12 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi trendy kader en heel vriendelijke bediening.
Het eten was lekker - we zijn er zelfs 5 dagen later opnieuw naartoe geweest!
Een aanrader voor wie simpel maar lekker wil eten voor een democratische prijs

Datum van bezoek: september 2022

4 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant. Erg goede en vriendelijke bediening. Mega gezellig en lekker eten. Uiteraard de spare ribs genomen. En daarbij een Mozart blond bier. Ik ben verkocht. Volgende keer in Brugge gaan we weer terug!

Datum van bezoek: september 2022
12 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Te weinig woorden om zo een leuke eetbelevenis te omschrijven…
Hier staat één voor één een team met een supervriendelijke bediening en enthousiasme
Het eten is dus zoals alle reviews zeggen een geweldige ervaring
Snelle bediening,a volonté is echt niet overdreven,leuke sfeer met prachtig interieur
Bijna woordeloos voor deze locatie die echt een “over heel de lijn een 10/10 krijgt”
Proficiat aan het team en de keuken

Datum van bezoek: augustus 2022
22 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor dit restaurant bekeken en geboekt omdat het goed aangeschreven stond ,we kregen hierdoor extra korting de ribs waren van goede kwaliteit en wat ze vermelden van onbeperkt eten daar deden ze niet karig over bij ons hield het op bij 1,5 portie maar de buurmannen was het 2,5 porties het personeel was vriendelijk en attent wel een tip reserveer voor een tafel want de tent zit zo vol ondanks de veel zitplaatsen voor en achter .ons bezoek aan een optreden van Toto en Brugge was zeer geslaagd .

Datum van bezoek: juli 2022
3 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant en prima gegeten. Het personeel is hier uiterst vriendelijk, hier snapt men wat gastvrijheid is! Aardbeien toetje was een berg aan welness!

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die Mozart, More than just ribs Brugge bekeken, bekeken ook

Sint-Michiels, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Mozart, More than just ribs Brugge geweest? Deel je ervaringen!