“Aanrader”

vr 30/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 13 van 724 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Het decor is ook wel top. Goede ouderwetse muziek en dito inrichting. Een dikke pluim ook voor de heel vriendelijke bediening van Selim en zijn collega.

Datum van bezoek: juli 2021

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super ervaring! Heel snelle en enorm vriendelijke bediening. Kindvriendelijk! Heel mooi gezellig restaurant met jazzmuziek op de achtergrond.
Ribbetjes "a volonté" waren heerlijk! Ons dochtertje heeft gekozen voor een kipsate met appelmoes + frietjes. Het was smullen.
Sanitair was ook heel proper.
Hier komen we nog terug.

Datum van bezoek: juli 2021
19 juni 2021 beoordeeld

We zijn hier geweest met 2 personen en hebben allebei gekozen voor de aanbevolen Spareribs “Mozart” deze was heerlijk. Ook de aardappel die erbij zat smaakte erg goed met een huisgemaakte boter. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Dit is zeker een aanrader

Datum van bezoek: juni 2021
9 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Van begin tot en met het einde fantastisch. Absoluut een aanrader. Goeie uitleg van de mogelijkheden. De focus ligt bij de spareribs, maar vlak het andere niet weg. Ook de frieten(of patat voor die het zo willen zo willen noemen) zijn ouderwets lekker klaargemaakt.

Datum van bezoek: juni 2021
1 november 2020 beoordeeld

Via tripadvisor hier terecht gekomen. Het was dinsdagavond dus niet alles was open. Vanaf het moment dat we binnenkwamen voelde het heel erg goed. Het restaurant heeft een leuke uitstraling. De spareribs waren echt extreem lekker. Een aanrader voor iedereen. We kregen ook nog wat eigengemaakte sambal. Deze was wel lekker, maar ook extreem pittig. De service was echt heel erg goed. We hebben een leuke avond gehad.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Mozart bekeken, bekeken ook

Sint-Michiels, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Mozart geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.