“Super restaurant”

zo 29/11
20:00
Geclassificeerd als nr. 16 van 729 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld

Via tripadvisor hier terecht gekomen. Het was dinsdagavond dus niet alles was open. Vanaf het moment dat we binnenkwamen voelde het heel erg goed. Het restaurant heeft een leuke uitstraling. De spareribs waren echt extreem lekker. Een aanrader voor iedereen. We kregen ook nog wat eigengemaakte sambal. Deze was wel lekker, maar ook extreem pittig. De service was echt heel erg goed. We hebben een leuke avond gehad.

13 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen door tripadvisor ondanks het advies voor ribs en beers. Geen droge spareribs maar heerlijke pittige en geroosterde ribs met knaperige frietjes en lekkere salade. Ook de gepofte aardappel is geweldig. Neem vooral hun eigen tapbier, zacht en goed van smaak bij dit gerecht. Het kaaskroketje vooraf was samen met het warme stokbroodje een lekkere apetizer. Het nagerecht werd de chocolade mousse, echt perfect met stukjes chocola en slagroom. Het personeel is super vriendelijk en nemen de tijd om even een praatje te maken. Bedankt Mozart voor het geweldige eten. Als wij terugkomen in Brugge komen wij zeker weer eten hier!

Datum van bezoek: oktober 2020
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren gaan eten ,
als voorgerecht de heerlijke garnaalkroketten gekozen waar tenminste voldoende garnalen in zaten!
Daarna terug de heerlijke spare ribs genomen met de super saus de mozart.
#TerugHeelTevredenVanOnsBezoek!

23 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening en personeel was zeer vriendelijk, hier zeker niets op aan te merken. Maar jammer genoeg waren de spareribs uitermate droog en niet smakelijk. Zeer teleurstellend voor een restaurant dat bekend staat om hun spareribs.

30 augustus 2020 beoordeeld

Wat een top restaurant. Mooie zaak, fijne sfeer. Heerlijk gegeten en top medewerkers. Echt de moeite waard.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Mozart bekeken, bekeken ook

Sint-Michiels, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Mozart geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.