“Fantastisch”

zo 27/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 18 van 735 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld

Wat een top restaurant. Mooie zaak, fijne sfeer. Heerlijk gegeten en top medewerkers. Echt de moeite waard.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met 4 vrienden wezen eten bij Mozart . Wat een supertent . Eten was top . Je kan bij de soep nog een extra schep krijgen . Wij hadden allemaal Spareribs en deze waren super . Ook hier wordt er door het zeer vriendelijke personeel gevraagd of je nog een extra rib wilt . Het was top en ook de zaak was zeer leuk ingericht met een open keuken en een soort bibliotheek. Echt een aanrader

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant gelegen vlakbij de markt van Brugge. Voor €18,25 pp. kan je spareribs a volonte eten.
Personeel is super vriendelijk. Dit restaurant heeft ook een eigen biertje en een rode wijn, ook zeker een aanrader. We komen zeker nog eens terug! De ribbetjes waren heel mals en zeer goed van smaak. Een echte aanrader

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier al drie keer geweest, en ben fan geworden. Fantastische en vriendelijke bediening, lekkere malse ribbetjes, overheerlijke sambal en mega aardappel met kruidenboter. Deze mensen werken echt corona proof.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje Brugge zijn we door het mooie interieur aangetrokken om hier te eten. We zaten in een leuke trein achteraan in de grote zaal.
We namen de ribbetjes Mozart en natuur. Voor de kindjes een kippenbrochette met appelmoes en frietjes. We kregen bij de ribbetjes huisgemaakte sambal deze paste perfect bij de ribbetjes.
Als dessert namen we een mega wafel mikado en café glacé Mozart beiden om te delen.
Wat een heerlijke maaltijd, een echte aanrader. En alles coronaproof.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Mozart bekeken, bekeken ook

Sint-Michiels, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Mozart geweest? Deel je ervaringen!