“Lekker”

za 6/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 45 van 737 Restaurants in Brugge
10 maart 2020 beoordeeld

Heel mooi en goed gelegen restaurant. Zeer vriendelijk. Heel lekker eten. De kruidenboter was heerlijk. Inrichting was spectaculair.

9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij vroeg in de avond konden we terecht bij restaurant Mozart. Erg goede (all you can eat) spareribs, prima biertje erbij en een erg goede service en ambiance in een schoon restaurant. De zalm was ook erg lekker. Kortom, ik zou weer terug gaan. Oh, en het eten was ook nog eens erg betaalbaar.

2 maart 2020 beoordeeld

In een leuk kader eten is altijd gezellig maar het eten komt altijd op de 1ste plaats. Ribbetjes waren van ondermaatse kwaliteit.
De aangeboden garnituren vielen niet in de smaak. De aardappel in de schil was overgekookt en de saus erop was een sopje.

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor een 2de maal met een bevriend koppel en kinderen komen eten. We hebben opnieuw van de overheerlijke ribbetjes genoten. Ze waren sappig en goed gekruid. Correcte bediening en prijzen.

Datum van bezoek: februari 2020
27 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk avond gehad. Heerlijk aan de spareribs gezeten. Goede bediening en niet duur. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Mozart bekeken, bekeken ook

Sint-Michiels, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Mozart geweest? Deel je ervaringen!