Vandaag geopend: 10:00 - 16:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Vrij gezellig weekend

Zeer fijne tocht onder deskundige begeleiding als onderdeel van ons vrijgezellenweekend. Absoluut ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
YolienW
Deurne, België
via mobiele applicatie
Andere manier om Brugge te ontdekken.

Een leuke tocht met de Segway gedaan met de kleinzonen, door de kleine minder bekende straatjes van ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
myriamvandamme
Nieuwpoort, België
Lees alle 1.295 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Brugge
vanaf 3,66 US$
vanaf 11,33 US$
vanaf 29,81 US$
vanaf 3,57 US$
Beoordeeld op 29 juli 2021

Heel leuke manier om Brugge te verkennen, zowel voor de kinderen als voor de ouders. Gids met heel veel kennis over de bezienswaardigheden. Een echte aanrader als activiteit!

Beoordeeld op 28 juli 2021

Het was een superleuke ervaring. Het was onze eerste keer op een segway wat wel wat stress met zich mee bracht, maar door de geweldige introductie van Geert heeft iedereen op zijn gemak op de segway kunnen genieten van de uitgebreide info over Brugge. Geert is zeer gepassioneerd als hij vertelt over de historie en legendes van Brugge. We waren een groep van 14 tot 68 jaar en iedereen heeft er van genoten!! Een echte aanrader!!!

Beoordeeld op 11 juli 2021 via mobiele applicatie

Fantastische rit gehad door mooi Brugge.
Wij hadden een deelnemer die door de drukte overprikkeld raakte en graag een rustige rit wilde, gids Geert ging daar heel goed mee om waardoor wij nu een geweldige ervaring hebben opgedaan. Dankjewel Geert, we vonden het echt fantastisch.

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 10 juli 2021

Recht zo die Geert! Wij vonden het een onwijs leuke tocht. Geert wist ons ontzettend veel te vertellen en was erg enthousiast. Een hele leuke manier om Brugge beter te leren kennen

Beoordeeld op 23 juni 2021

Een super begeleiding, met onderweg super interessante toeristische info, je voelt dat Geert enorm gepassioneerd is door Brugge en zijn bezienswaardigheden. Kortom een super aanrader!

Datum van activiteit: juni 2021