“origineel en lekker”

Geclassificeerd als nr. 52 van 832 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
7 augustus 2019 beoordeeld

we kozen voor het menu met de 6 bordjes samengesteld door de chef. het was echt heel lekker. originele gerechtjes, en je hebt er echt voldoende mee. leuk en gezellig terras achteraan.

1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte aanrader! Gezellige zaak. Vriendelijk personeel, die alles duidelijk uitlegt.
Het eten was zeer lekker, foodsharing was een uitstekende keuze. Lekkere gerechtjes en idem dito wijn!

Datum van bezoek: augustus 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne, vriendelijke bediening met duidelijke uitleg, super lekker eten, een echte aanrader voor wie van foodsharing, lekkere smaken en vooral eens een keer iets anders houdt.

Datum van bezoek: augustus 2019
31 juli 2019 beoordeeld

We wilden buiten eten en dat kon maar we werden netjes gewaarschuwd voor eventuele regen.We zaten toch buiten en het viel allemaal goed mee. Vriendelijke bediening, aangename sfeer. Je kan kiezen tussen verschillende "hapjes" gerechtjes te delen met 2. We proefden er 5 en het was lekker tot heel lekker.. Ik eet normaal nooit dessert omdat ik niet van zoet hou maar een citroentaartje dat leek me wel wat ...En het was hemels! Superlekker! Een aanrader dus.

13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte en vriendelijke bediening! Smaakvolle gerechtjes en als afsluiter zelfs nog een pintje van de overkant. We komen zeker nog terug!

Reizigers die Quatre Mains bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Quatre Mains geweest? Deel je ervaringen!