“Raar food sharing concept”
Beoordeling van Quatre Mains

Quatre Mains
Geclassificeerd als nr. 38 van 811 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Food sharing in Quatre Mains was niet wat ik ervan verwacht had. Je krijgt 6 keer een gerecht die mooi in 2 stukken te verdelen is. In feite eet je dus gewoon samen 6 "gangen". Voor mij is food sharing verschillende dingen op tafel zetten en samen van verschillende dingen proeven...

Bovendien Samurai sausje bij de Patatas Bravas recht uit de (DL?) pot. Ook de gefrituurde ajuintjes van Bicky waren bij een gerecht aanwezig. Lekker maar niets speciaals. Moet gezegd, dessert was top.

Datum van bezoek: maart 2019

15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was onzettend lekker. .
Het onthaal liet echter veel te wensen over. Wij arriveerden om 18u15 voor onze reservatie van 18u30. We kregen te horen dat het restaurant nog gesloten was en we over een kwartier mochten terugkomen. Dit ondanks dat hun deur reeds open stond, en er 2 personen in de zaal aanwezig waren die rustig met elkaar een babbeltje stonden sloegen. We wilden gewoon al even binnen zitten, bediening was niet nodig, gezien het buiten koud en stormachtig weer was. Maar we kregen te horen dat we toch nog een kwartier buiten moesten wachten... Als dit etentje niet voor een gelegenheid was geweest (en reeds lang gepland stond) hadden wij meteen onze reservatie geannuleerd.

Datum van bezoek: maart 2019
31 januari 2019 beoordeeld

Het eten was subliem, je proeft wat je eet en zeer vers. De bediening is ook zeer vriendelijk. Goeie bijpassende wijnen.

30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, spontane bediening, leuk sparing concept..... echt een goede plek om je bezoek in Brugge te vieren!

29 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn nu toch al een paar keer geweest naar dit resto en het moet gezegd worden. De formule en de kwaliteit zijn echt top. Het beste restaurant van belgie volgens mijn vrouw. Ook de prijs is zeer goed. Niet duur. Topper maar reserveren is de boodschap

Reizigers die Quatre Mains bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Quatre Mains geweest? Deel je ervaringen!