“Lekker eten- teleurstellend onthaal”
Beoordeling van Quatre Mains

Quatre Mains
Geclassificeerd als nr. 37 van 811 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was onzettend lekker. .
Het onthaal liet echter veel te wensen over. Wij arriveerden om 18u15 voor onze reservatie van 18u30. We kregen te horen dat het restaurant nog gesloten was en we over een kwartier mochten terugkomen. Dit ondanks dat hun deur reeds open stond, en er 2 personen in de zaal aanwezig waren die rustig met elkaar een babbeltje stonden sloegen. We wilden gewoon al even binnen zitten, bediening was niet nodig, gezien het buiten koud en stormachtig weer was. Maar we kregen te horen dat we toch nog een kwartier buiten moesten wachten... Als dit etentje niet voor een gelegenheid was geweest (en reeds lang gepland stond) hadden wij meteen onze reservatie geannuleerd.

Datum van bezoek: maart 2019

31 januari 2019 beoordeeld

Het eten was subliem, je proeft wat je eet en zeer vers. De bediening is ook zeer vriendelijk. Goeie bijpassende wijnen.

30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, spontane bediening, leuk sparing concept..... echt een goede plek om je bezoek in Brugge te vieren!

29 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn nu toch al een paar keer geweest naar dit resto en het moet gezegd worden. De formule en de kwaliteit zijn echt top. Het beste restaurant van belgie volgens mijn vrouw. Ook de prijs is zeer goed. Niet duur. Topper maar reserveren is de boodschap

25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrouw doet haar job zonder stress met een naturelle charme

In de zaak zeer goed op elkaar ingespeeld als team.. hebben een oog voor detail

De keuken niets op aan te merken

De liefde voor het vak ligt op het bord en hebben geen woorden nodig

Prachtig team samen .. enkel bewondering voor..

Dank u voor de geslaagde avond

Reizigers die Quatre Mains bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Quatre Mains geweest? Deel je ervaringen!