“Zeer fijn en super aangenaam”
Beoordeling van Quatre Mains

Quatre Mains
Geclassificeerd als nr. 30 van 799 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Het eten was subliem, je proeft wat je eet en zeer vers. De bediening is ook zeer vriendelijk. Goeie bijpassende wijnen.

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, spontane bediening, leuk sparing concept..... echt een goede plek om je bezoek in Brugge te vieren!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn nu toch al een paar keer geweest naar dit resto en het moet gezegd worden. De formule en de kwaliteit zijn echt top. Het beste restaurant van belgie volgens mijn vrouw. Ook de prijs is zeer goed. Niet duur. Topper maar reserveren is de boodschap

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrouw doet haar job zonder stress met een naturelle charme

In de zaak zeer goed op elkaar ingespeeld als team.. hebben een oog voor detail

De keuken niets op aan te merken

De liefde voor het vak ligt op het bord en hebben geen woorden nodig

Prachtig team samen .. enkel bewondering voor..

Dank u voor de geslaagde avond

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

6 gerechten om te delen tussen twee, elk gerecht was een verrassing, 38 euro per persoon, inclusief dessert en wijn 117 euro voor twee, vriendelijke bediening, we komen zeker terug

Reizigers die Quatre Mains bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Quatre Mains geweest? Deel je ervaringen!