“Heerlijk”

Geclassificeerd als nr. 27 van 796 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Quatre mains is zeker een aanrader voor wie graag tapas eet, En gezellig tafelt. met 6 gerechtjes heb je meer dan voldoene, en ze zijn allemaal super lekker! Jammer dat je altijd veel van tevoren moet reserveren.

24 oktober 2018 beoordeeld

we wilden met 3 gezellig genieten van een gezellig verjaardagsmoment, toen naast ons 7 kwebbelende dames geen rekening hielden met andere mensen in de zaal. Het eten was overheerlijk, maar de acoustic in de achterste zaal dient zeker aangepakt te worden. Jammer maar als we teruggaan dan vragen we zeker vooraan te zitten en niet meer achteraan.

10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk concept .. soort food sharing. Wij hadden geluk met het weer ... lekker buiten gegeten. Alles wat wij gekozen hadden was heel lekker. Je komt er voldaan maar niet volgepropt buiten. Heel vriendelijke bediening .. Maxinne is een toppertje !!!!

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig interieur en samen sharen wordt aangemoedigd. Lekkere lasagna zalig krabgerecht.
De bediening is toppie

30 september 2018 beoordeeld

vrienden hebben ons dit leuke restaurant aangeraden , zeer vriendelijke bediening , goede uitleg over de verschillende gerechten , zeer lekker een aanrader

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Quatre Mains bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Quatre Mains geweest? Deel je ervaringen!