“Heerlijk gegeten”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben vorige week samen met onze dochter van 1 jaar hier gegeten. De tapas waren erg lekker en het restaurant is ruim opgezet, waardoor onze dochter na het eten even op de grond kon spelen. Personeel was ook erg vriendelijk! Wij vinden het echt een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2022

1 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig plekje. Geen poespas, oud pand in ere gelaten met veel hout.
Niet te groot dus niet lawaaierig.
Bediening was top, heel vriendelijk.
En dan het eten … dat was echt hemels lekker.
Heel lekkere tapas, vol smaak. Wordt op ‘t gemak aan tafel gebracht, mooi gespreid.
Prijs kwaliteit Ok.
Wat een ontdekking … hier komen we zéker terug !!!

Datum van bezoek: juni 2022
28 mei 2022 beoordeeld

Het mooie kader binnen sprak ons direct aan. het oogt heel rustiek zo ideaal voor een aperitiefje met een lekkere tappa erbij. We werden vriendelijk ontvangen en de keuze van de kaart is gevarieerd. Er is voor elk wat wils van drank maar ook van hapjes. Wij namen de zalmtartaar met toast en de garnaalkroketjes en vonden het super lekker. je moest niet zoeken achter garnalen in de kroketjes, wat je soms wel eens kunt hebben. Ook de tartaar was een mooie portie en smaakte lekker fris en vers.

De drankjes zijn nog eerlijk geprijsd en dat is wel eens fijn want op sommige plaatsen in Brugge betaal je vaak te veel.

Wij komen hier zeker terug voor een apero moment. Je kunt het ook als avondeten zien en dan per persoon twee tappa's bestellen.

Datum van bezoek: mei 2022
26 mei 2022 beoordeeld

Eerste indruk: er zat niemand in het restaurant op zaterdagavond om 18u30. We twijfelden of we wel naar binnen zouden gaan. We kenden het niet en weinig volk leek slecht nieuws.
Wat een geluk dat we toch naar binnen geweest zijn! De tapas was heerlijk, goedkoop en je kreeg veel voor je geld.

Wij kozen de nachos, kaaskroketten, bruchetta, albondigas en patatas bravas. De nachos, kroketten en patatten waren gewoon heerlijk! De saus van de albondigas was lekker, maar de ballen zelf waren wat minder. De bruchetta was zeer krokant.

Voor 5 tapas met 5 vriendinnen hadden we echt goed gegeten voor een goeie prijs van +/- 14 euro per persoon.

Bediening was vlug, we kregen de tapas in 3 shiften.

Datum van bezoek: mei 2022
11 april 2022 beoordeeld

Heerlijke tapas met een super vriendelijke bediening. Gezellig tafelen, mooie en nette zaak. Echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2022

Reizigers die De Verbeelding bekeken, bekeken ook

In De Verbeelding geweest? Deel je ervaringen!