“Aanrader”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens en dagje Brugge heerlijk geluncht in de verbeelding.
Lekkere verse pompoensoep. Krokant lookbrood en een goed gevuld bord met warme tapas aangevuld met een vriendelijke en goedlachse bediening.
Een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen er al sinds het prille begin en het is er nog steeds ok: lekkere salades (probeer de geitekaasjes met vijgen eens), goede sfeer en goede bediening.

Datum van bezoek: september 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterende bediening en overheerlijke gerechtjes!
Echt een aanrader wanneer je Brugge ontdekt of als tussendoortje bij het shoppen .
Ideaal voor zowel grote als kleine eters.

Datum van bezoek: juli 2018
30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie rustig en lekker wil eten voor geen overdreven prijs is hier goed.

Er staan ook genoeg gerechten op de kaart waardoor je zeker je keuze kan maken.

Datum van bezoek: juni 2018
14 juni 2018 beoordeeld

Vorige dinsdag aten met een groepje van elf in De Verbeelding. We werden goed ontvangen. We kozen allen voor de vegetarische pasta en vonden het super lekker. Een persoon had een glutenvrije vegetarische pasta besteld. Er werd rekening mee gehouden. Een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die De Verbeelding bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Verbeelding geweest? Deel je ervaringen!