“Die heerlijke varkenswangen ...”
Beoordeling van De Verbeelding

De Verbeelding
Geclassificeerd als nr. 38 van 772 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van mijn topfavorieten in Brugge. Elke keer als ik hier ben vind je mij bij De Verbeelding. En zonder uitzondering bestel ik de varkenswangen. Overheerlijk, en met een smakelijke bier erbij nog lekkerder.
Echt een aanrader.

28 december 2017 beoordeeld

gisteren aldaar gaan eten. Kwaliteit van hetgeen op tafel komt = top . Hun hammetje met mosterdsaus heb ik nooit lekkerder gegeten en de kaas- en garnaalkroketten zijn van een ongekend niveau. De bediening is vriendelijk en het interieur is zeer origineel. Hun chocolademousse leek mij huisbereid met pure (lees:fondant) chocolade. De prijzen zijn heel redelijk bovendien. Dit wordt een vast adresje bij een volgend bezoek aan Brugge. Proficiat

20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig knus restaurantje in een zijstraatje in het hartje van Brugge, waar je hartelijk wordt ontvangen door de gastheer, en heerlijk kunt geniet in een knus en gezellige zaak van super verse gerechten die op je bord worden getoverd door de chef met een fantastisch heerlijk fris huis wijntje een absolute aanrader , voor ons zeker de nr1 van Brugge , gezellig en een eerlijke keuken

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weeral fantastisch lekkere verse spaghetti gegeten, na een hartelijke ontvangst door Tom en zijn Lieve mama. Toplocatie een echte aanrader.

29 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant op een zij straatje van het centrum van brugge.
Lekker gezellig om tr lunchen of een koffie te doen.
Wat heel apart is dat ze met de gerechten geen patat friet serveren andere garnituren is geen probleem.
Klein restaurantje met een keurige service.
Zeker de moeite waart.
Dit was mijn derde bezoek aan de stad brugge en ook de derde aan deze restaurant bij deze wou ik de eigenaar tevens de gastheer feliciteren met zijn toekomstige tweede vaderschap.

Reizigers die De Verbeelding bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In De Verbeelding geweest? Deel je ervaringen!