“Culinair top, maar weinig sfeervol kader”
Beoordeling van de Buhne

de Buhne
Geclassificeerd als nr. 90 van 748 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen, Afhalen
21 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is uitstekend. Ik nam de Vegan menu en moet zeggen dat ik nog nergens zo lekker heb gegeten. Mijn collega's in gezelschap gingen voor vlees en ook zij gaven aan dat het eten met veel liefde en toewijding is bereid. Bediening is prima door de vriendelijke, integere gastvrouw. 1 verbeterpunt: een vleugje muziek aub. Het interieur voelt wat gedateerd aan, maar vooral het gebrek aan muziek of geroezemoes voelt ongemakkelijk. Het is er muisstil waardoor het ongemakkelijk babbelen is. TOP eten, maar weinig sfeer, wat superjammer is.

Datum van bezoek: december 2021

24 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met drie personen heel lekker gegeten. Zowel het veganistisch menu en standaard menu zijn zeer verzorgd, gerechten zijn perfect op smaak en mooi gedresseerd, ideale cuissons van alles op het bord. Hier geen filet toestanden. Je eet in een stille huiskamersfeer en de tijd nodig om te serveren komt overeen met de gaartijden. Alles wordt vanaf 0 klaargemaakt a la minute. Dus het wachten loont. Dit was ons derde bezoek en steeds tevreden !

Datum van bezoek: december 2021
9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel verzorgd en lekker! Eten met veel zorg gemaakt. Ook veel aandacht aan vegetarisch/vegan/glutenvrij/lactosevrij. Ik kon een speciaal taartje kiezen. Heel vriendelijke mensen. Gezellig klein restaurantje. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2021
23 september 2021 beoordeeld

Zeer lekkere lunch, erg vriendelijke bediening. Zowel een vegetarisch als een niet vegetarisch menu . Alles met veel liefde en aandacht bereid. Een aanrader. Is wel nog enkel open voor de lunch en tearoom, savonds gesloten

Datum van bezoek: september 2021
26 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een zalig rustige plek met heerlijk eten. Zoek je een restaurant waar het eten centraal staat en waar de ingrediënten met zorg worden omgetoverd tot fantastische gerechten, dan ben je hier aan het juiste adres. Onze nieuwe favoriete stek in Brugge.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die de Buhne bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In de Buhne geweest? Deel je ervaringen!