TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Sjjjt, de bediening slaapt”
Beoordeling van de Buhne

de Buhne
Geclassificeerd als nr. 72 van 835 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen, Afhalen
27 augustus 2019 beoordeeld

Ik ben hier meermaals geweest en steeds met dezelfde gemengde gevoelens buiten gestapt. De vegetarische menu's stelden me zelden teleur. Nergens heb ik eerder zulke smaakvolle groenten geproefd. De presentatie is netjes, de patisserie zeer verfijnd en ook het aperitief van het huis en de wijnen kunnen me telkens bekoren. De gerechten vind ik best origineel, maar zijn wel vaak variaties op hetzelfde thema.
Aandachtspuntje: de aperitiefhapjes en koekjes bij de koffie zijn een leuke attentie, maar erg karig. Twee minuscule kaaskoekjes per persoon en na afloop slechts drie koekjes van een bepaalde soort voor vier personen, is toch wat mager.

En dan, de sfeer... Die doet me helaas wat denken aan die in de refter van mijn oude basisschool. Kort samengevat: "eten en zwijgen". Het is hier muisstil en je voelt je voortdurend in de gaten gehouden door de strenge gastvrouw/middagmoeder, waardoor je ook amper een woord durft te zeggen. Verder is haar wil absoluut wet. Ze is vriendelijk en gedienstig, maar als het haar niet aanstaat (lees: er zijn kinderen in het gezelschap, je hebt speciale wensen, ...), wijst ze je zonder pardon de deur.
Misschien kan de kok behouden blijven en is het voor deze dame stilaan tijd om met pensioen te gaan :-)

Datum van bezoek: maart 2019

16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende keuken. Schitterende gerechten. Lekker vegetarisch. Lekkere wijnen. Heel vriendelijke bediening. En prijs/kwaliteit top. En toplocatie in het centrum van Brugge. Een aanrader voor al wie van een fijne keuken houdt.

Datum van bezoek: juni 2019
14 juni 2019 beoordeeld

Zeer goed gegeten. De kok maakt schilderijtjes en ze smaken ook perfect. Neem het vegetarische menu en u zit goed. Een zalige ervaring verstopt midden in Brugge.

Datum van bezoek: juni 2019
22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval ontdekten we dit knusse huiskamer restaurant. We opteerden voor het vegetarisch menu. Je kan er ook vis en vleesgerechten krijgen. Dit was het lekkerste van het lekkerste van vegetarische gerechten die we ooit hebben genoten. Ruim voldoende en met heel veel smaak werd elk gerecht bereid en mooi gepresenteerd.
We komen zekerterug.

Datum van bezoek: mei 2019
3 april 2019 beoordeeld

Klein restaurantje. Correcte prijs voor lekker eten. Dessert was heel lekker. Hoofdgerecht met kwartel was net iets te droog. Maar over het algemeen lekker.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die de Buhne bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In de Buhne geweest? Deel je ervaringen!