TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 64 van 832 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen, Afhalen
16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende keuken. Schitterende gerechten. Lekker vegetarisch. Lekkere wijnen. Heel vriendelijke bediening. En prijs/kwaliteit top. En toplocatie in het centrum van Brugge. Een aanrader voor al wie van een fijne keuken houdt.

Datum van bezoek: juni 2019

14 juni 2019 beoordeeld

Zeer goed gegeten. De kok maakt schilderijtjes en ze smaken ook perfect. Neem het vegetarische menu en u zit goed. Een zalige ervaring verstopt midden in Brugge.

Datum van bezoek: juni 2019
22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval ontdekten we dit knusse huiskamer restaurant. We opteerden voor het vegetarisch menu. Je kan er ook vis en vleesgerechten krijgen. Dit was het lekkerste van het lekkerste van vegetarische gerechten die we ooit hebben genoten. Ruim voldoende en met heel veel smaak werd elk gerecht bereid en mooi gepresenteerd.
We komen zekerterug.

Datum van bezoek: mei 2019
3 april 2019 beoordeeld

Klein restaurantje. Correcte prijs voor lekker eten. Dessert was heel lekker. Hoofdgerecht met kwartel was net iets te droog. Maar over het algemeen lekker.

Datum van bezoek: april 2019
22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse groenten basic klaargemaakt. Vegetarisch was wat ouwbollig .
Voorgerecht linzen en bulgur in een cirkel let losse volke blaadjes witloof gezonde kost.
Hoofdgerecht pannenkoek gevuld met prei en streep witte saus en groenten hier mag eens yoghurt bij wat moderner let kruiden
Dessert taartje was subliem heel lekker.
Gaperige bediening.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die de Buhne bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In de Buhne geweest? Deel je ervaringen!