TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 71 van 835 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Reserveringen, Afhalen
14 juni 2019 beoordeeld

Zeer goed gegeten. De kok maakt schilderijtjes en ze smaken ook perfect. Neem het vegetarische menu en u zit goed. Een zalige ervaring verstopt midden in Brugge.

Datum van bezoek: juni 2019

22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval ontdekten we dit knusse huiskamer restaurant. We opteerden voor het vegetarisch menu. Je kan er ook vis en vleesgerechten krijgen. Dit was het lekkerste van het lekkerste van vegetarische gerechten die we ooit hebben genoten. Ruim voldoende en met heel veel smaak werd elk gerecht bereid en mooi gepresenteerd.
We komen zekerterug.

Datum van bezoek: mei 2019
3 april 2019 beoordeeld

Klein restaurantje. Correcte prijs voor lekker eten. Dessert was heel lekker. Hoofdgerecht met kwartel was net iets te droog. Maar over het algemeen lekker.

Datum van bezoek: april 2019
22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse groenten basic klaargemaakt. Vegetarisch was wat ouwbollig .
Voorgerecht linzen en bulgur in een cirkel let losse volke blaadjes witloof gezonde kost.
Hoofdgerecht pannenkoek gevuld met prei en streep witte saus en groenten hier mag eens yoghurt bij wat moderner let kruiden
Dessert taartje was subliem heel lekker.
Gaperige bediening.

Datum van bezoek: februari 2019
27 januari 2019 beoordeeld

hou je klaar voor een zeer rigide bediening. Wij gingen deze middag eten en kregen een standje omdat we durfden te vragen om iets uit het gerecht weg te laten. (niet omdat we moeilijk willen doen, wel door een overgevoeligheid) Geen overleg mogelijk en mevrouw zei letterlijk: "dit is een restaurant en misschien ben u hier niet op uw plaats". Ja, wij zijn kritisch maar zo werden wij nog nooit behandeld. Enfin, keuze genoeg aan goede vegetarische en bio-restaurants in Brugge. Dus lekker eten maar... 1 puntje voor de vreselijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die de Buhne bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In de Buhne geweest? Deel je ervaringen!