TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 72 van 834 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen, Afhalen
3 april 2019 beoordeeld

Klein restaurantje. Correcte prijs voor lekker eten. Dessert was heel lekker. Hoofdgerecht met kwartel was net iets te droog. Maar over het algemeen lekker.

Datum van bezoek: april 2019

22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse groenten basic klaargemaakt. Vegetarisch was wat ouwbollig .
Voorgerecht linzen en bulgur in een cirkel let losse volke blaadjes witloof gezonde kost.
Hoofdgerecht pannenkoek gevuld met prei en streep witte saus en groenten hier mag eens yoghurt bij wat moderner let kruiden
Dessert taartje was subliem heel lekker.
Gaperige bediening.

Datum van bezoek: februari 2019
27 januari 2019 beoordeeld

hou je klaar voor een zeer rigide bediening. Wij gingen deze middag eten en kregen een standje omdat we durfden te vragen om iets uit het gerecht weg te laten. (niet omdat we moeilijk willen doen, wel door een overgevoeligheid) Geen overleg mogelijk en mevrouw zei letterlijk: "dit is een restaurant en misschien ben u hier niet op uw plaats". Ja, wij zijn kritisch maar zo werden wij nog nooit behandeld. Enfin, keuze genoeg aan goede vegetarische en bio-restaurants in Brugge. Dus lekker eten maar... 1 puntje voor de vreselijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2019
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier met z’n drieën naartoe: twee ouders en ik (17). Ik kan over deze plek alleen maar loven:
- vers eten
- heerlijke maaltijden, echt verbluffend, verfijnd, met énorme zorg bereidt
- knusse, warme sfeer, mooie ruimte
- zeer vriendelijke gastvrouw

Datum van bezoek: augustus 2018
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vis, vlees of veggie alles heel vers en lekker, zelf gemaakte taartjes als dessert, vlotte bediening

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die de Buhne bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In de Buhne geweest? Deel je ervaringen!