“Heerlijke, zeer betaalbare broodjes”
Beoordeling van Brazi's

Brazi's
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Snelle hap in Brugge
Beschrijving: Authentieke takeaway met een zuiderse sfeer. Schuimend cappuccinos, croissants, slowjuices, verse soep, crêpe op een stick (zout & zoet), sandwiches, Braziliaan snacks, açaí, ... We laten je elke dag genieten van een ruim assortiment dagverse producten.
28 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk geholpen. Er is een breed assortiment aan grote broodjes voor een goede prijs die in de open keuken klaar worden gemaakt. Het oogde fijn schoon.
Mijn broodje was eigenlijk heel simpel maar toch bijzonder lekker.
Fijn om wat te eten en te drinken mee te nemen om ergens op de markt te kunnen zitten tussen alle peperdure terrassen.
Helaas is er geen plek om binnen te eten, ik weet zeker dat het in een groter pand een super gezellige lunchroom zou kunnen worden.

Datum van bezoek: september 2021

4 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer enthousiaste en vriendelijke medewerkers en bovendien zeer lekkere broodjes. Als je hier in de buurt bent is dit zeker een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2021
24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een superleuk zaakje met heerlijke broodjes! Enthousiaste en vrolijke mensen die met liefde en plezier staan te werken!!

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel super vriendelijk. De broodjes waren echt heel lekker, met verrassende ingrediënten! Zeker een aanrader als je Brugge bezoekt!

19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht hier een broodje besteld met 4 personen. Traditionele broodjes maar ook echte specialiteiten, Brazilliaanse invloeden... zelf limo van ginder.. heel lekker, prijs kwaliteit perfect.
Door Covid19 wel even moeten wachten, maar dit was t wachten waard. Doe zo verder !

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Brazi's bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Brazi's geweest? Deel je ervaringen!