TripAdvisor

“Top! Aanrader!”
Beoordeling van Brazi's

Brazi's
Geclassificeerd als nr. 2 van 834 Restaurants in Brugge
Beschrijving: Authentieke takeaway met een zuiderse sfeer. Schuimend cappuccinos, croissants, slowjuices, verse soep, crêpe op een stick (zout & zoet), sandwiches, Braziliaan snacks, açaí, ... We laten je elke dag genieten van een ruim assortiment dagverse producten.
1 week geleden beoordeeld

Wat een leuke plek om hier zowel een snelle lunch te halen of even wat te eten. De broodjes, het personeel en de inrichting zijn echt geweldig. Je gaat hier zeker weg met een glimlach op je gezicht.

Datum van bezoek: oktober 2019

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De Panini s zijn superlekker , ze zijn wat duurder maar ze zijn vol belegd en je moet echt al grote honger hebben om het op te krijgen , ook supervriendelijk de mensen daar , je word er zelf vrolijk van :)

Datum van bezoek: september 2019
27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke broodjes en Braziliaanse gerechtjes. We hebben hier allebei een panini gehad. Was echt super lekker. De bediening was ontzettend enthousiast.. wat een vrolijkheid en passie. Ga zo door! Ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: september 2019
13 juli 2019 beoordeeld

Een uniek concept. Een broodjeszaak met een Braziliaanse toets. Toen we aankwamen was de zaak in feite al gesloten, maar we werden toch vriendelijk onthaald en konden nog eten. De belegde broodjes waren wel op, maar daar kwamen we eigenlijk niet voor. We kwamen voor de Braziliaanse snacks en ik kan zeggen dat de snacks heerlijk waren. Naast het eten had ik ook oog voor het interieur wat er zeer jeugdig en vrolijk uitzak wat in mijn ogen ook zeker een pluspunt is.Wat me ook verbaasde was de hoevheelheid talen deze vrouw onder de knie had. Ze had geen probleem om italiaans, engels, spaans en nederlands te spreken.
Kortom unieke ervaring als je het mij vraagt.
Zeker een aanrader, ook voor toeristen.

Datum van bezoek: juli 2019
9 juli 2019 beoordeeld

Deze kleine maar gezellige zaak is te vinden op amper een maar meter van de grote markt in Brugge. Adriana en haar vriend zorgen voor kwaliteit en versheid en hun warm onthaal maakt meteen je dag goed. Een aanrader voor zowel inwoners van Brugge als voor toeristen!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Brazi's bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Brazi's geweest? Deel je ervaringen!