TripAdvisor

“Super broodje”
Beoordeling van Brazi's

Brazi's
Geclassificeerd als nr. 3 van 832 Restaurants in Brugge
Beschrijving: Authentieke takeaway met een zuiderse sfeer. Schuimend cappuccinos, croissants, slowjuices, verse soep, crêpe op een stick (zout & zoet), sandwiches, Braziliaan snacks, açaí, ... We laten je elke dag genieten van een ruim assortiment dagverse producten.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke broodjes en Braziliaanse gerechtjes. We hebben hier allebei een panini gehad. Was echt super lekker. De bediening was ontzettend enthousiast.. wat een vrolijkheid en passie. Ga zo door! Ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: september 2019

13 juli 2019 beoordeeld

Een uniek concept. Een broodjeszaak met een Braziliaanse toets. Toen we aankwamen was de zaak in feite al gesloten, maar we werden toch vriendelijk onthaald en konden nog eten. De belegde broodjes waren wel op, maar daar kwamen we eigenlijk niet voor. We kwamen voor de Braziliaanse snacks en ik kan zeggen dat de snacks heerlijk waren. Naast het eten had ik ook oog voor het interieur wat er zeer jeugdig en vrolijk uitzak wat in mijn ogen ook zeker een pluspunt is.Wat me ook verbaasde was de hoevheelheid talen deze vrouw onder de knie had. Ze had geen probleem om italiaans, engels, spaans en nederlands te spreken.
Kortom unieke ervaring als je het mij vraagt.
Zeker een aanrader, ook voor toeristen.

Datum van bezoek: juli 2019
9 juli 2019 beoordeeld

Deze kleine maar gezellige zaak is te vinden op amper een maar meter van de grote markt in Brugge. Adriana en haar vriend zorgen voor kwaliteit en versheid en hun warm onthaal maakt meteen je dag goed. Een aanrader voor zowel inwoners van Brugge als voor toeristen!

Datum van bezoek: juni 2019
20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden op een kruis punt uber klein tentje met grote vrolijkheid word je broodje klaar gemaakt aĺles is vers en erg lekker , perfect om mee te nemen naar het park en te chillen .

Datum van bezoek: april 2019
9 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein broodzaakje dichtbij de markt in het centrum. Zeer vriendelijk personeel die je snel wil helpen. Ruime keuze aan broodjes inclusief vegatarische opties. Het is voornamelijk take-away aangezien er maar 2 tafels zijn. Ook is er geen wc beschikbaar.

De broodjes waren echter heerlijk en voor de prijs zeker de moeite waard een keer terug te komen!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Brazi's bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Brazi's geweest? Deel je ervaringen!