“Lekkere meeneem lunch”
Beoordeling van Brazi's

Brazi's
Geclassificeerd als nr. 2 van 811 Restaurants in Brugge
Beschrijving: Authentieke takeaway met een zuiderse sfeer. Schuimend cappuccinos, croissants, slowjuices, verse soep, crêpe op een stick (zout & zoet), sandwiches, Braziliaan snacks, açaí, ... We laten je elke dag genieten van een ruim assortiment dagverse producten.
20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima tentje, vriendelijke mensen. Lekker broodje pittige tonijn. Ook mooie panini en Braziliaanse lunchgerechtjes.

Datum van bezoek: februari 2019

4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk klein tentje in het centrum van Brugge. Zeer vriendelijk en enthousiast personeel en een lekker (Braziliaans) sfeertje. Broodjes en salades zijn erg lekker en goed geprijsd! Vooral geschikt voor afhalen maar met twee personen en een beetje geluk kun je je broodje ook binnen opeten en zo nog iets langer genieten van dit leuke zaakje.

Datum van bezoek: februari 2019
7 november 2018 beoordeeld

Vers gemaakte speciale broodjes, enthousiaste vriendelijke bediening. Kleine zaak, super gezellig ingericht, erg verzorgd. Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: november 2018
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We vielen met een hele groep tegelijk binnen, maar ieder van ons werd hartelijk begroet. Gezellig ingericht zaakje en erg veel keuze in broodjes en ander lekkers. De broodjes waren erg lekker met verse ingrediënten, prijs viel ook goed mee. Als Brugge niet zo ver weg was dan hadden ze een vaste klant bij ;-)

Datum van bezoek: oktober 2018
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijke sandwich voor een goede prijs. Voor maximaal 5euro heb je een enorme verse sandwich met allerlei groenten erop. Tevens is het personeel erg vriendelijk! Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Brazi's bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Brazi's geweest? Deel je ervaringen!