TripAdvisor

Ribs & More
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 241 van 835 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Pikante spareribs mochten iets pikanter maar waren zeer mals. Personeel zeer vriendelijj

Datum van bezoek: oktober 2019

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden beiden de Ribbetjes besteld, allebei heerlijk! De ribbetjes natuur zijn met een rub gekruid en heerlijk mals! Uiteraard nog een portie gegeten!

Datum van bezoek: augustus 2019
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Meteen bij aanvang wordt er vertelt dat je ook eten moet bestellen. Begrijpelijk.
Maar daarna zo bot in de bediening. Dat zelfs wij Nederlanders, die bekend zijn voor onze directheid, dachten van "nou, nou! Beetje vriendelijker mag wel.

Soep van de dag: Paprika was zout en miste daardoor smaak.
Kaaskrokketen waren lekker, de salade die er bij kwam was matig.
Geen aanrader

Datum van bezoek: juli 2019
17 juli 2019 beoordeeld

Fantastische avond gehad vol met lekker eten en zeer vriendelijk personeel! Echt een grote aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
18 juni 2019 beoordeeld

de bediening,de sfeer,prijs kwaliteit!!! het was een totaal concept,en zeer mooi detail,
kokkin steekt haar roots in de aangeboden menu’s.top!!! aangenaam verrast!!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Ribs & More bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Ribs & More geweest? Deel je ervaringen!