“Hier kan je de echte Chinese keuken proeven!”
Beoordeling van Miaow Miaow

Miaow Miaow
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 404 van 822 Restaurants in Brugge
6 april 2018 beoordeeld

Gezellige plek met heel vriendelijke bediening. De gerechten zijn supervers! Je kan er de echte Chinese keuken proeven, iets wat je zelden vindt. "Bing" (hartige soort pannenkoek) is een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2018

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gaan eten in de miaow miaow, een absolute aanrader, helemaal niet duur en heerlijk, chinese/Japanese Streetfood.
Zeer vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: april 2018
2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte, hartelijke bediening. Alles was super vers en verzorgd. Voor herhaling vatbaar. Leuke manier om je weekend te starten.

Datum van bezoek: maart 2018
26 februari 2018 beoordeeld

We hadden gereserveerd en werden vriendelijk ontvangen. Aangegeven dat we graag suhi wilden eten en dat is prima bevallen. De gerechten werden met tussenpauze geserveerd wat wij erg plezierig vonden. Mijn zoon koos de Bing met eend, zeker de moeite waard. Plezierige en aardige bediening. Bij een volgend bezoek aan Brugge gaan we zeker terug. Goede prijs kwaliteit

Datum van bezoek: februari 2018
22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel en gezellig ingericht restaurant, met zeer vriendelijke bediening. Enkele typisch Oosterse gerechtjes die je niet vaak vindt bij ons. Wij waren enorm verrast. Lekkere smaken, verse producten en mooi gepresenteerd. Kortom een aanrader, zeker als je van oosterse gerechten houdt.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Miaow Miaow bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Miaow Miaow geweest? Deel je ervaringen!