“Gezellig en lekker!”

House of Waffles
Geclassificeerd als nr. 5 van 34 Koffie en thee in Brugge
Prijsklasse: € 3 - € 15
10 juni 2024 beoordeeld

Gezellige plek om rustig te genieten van een lekkere wafel! Toffe ervaring met vriendelijke bediening!
Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juni 2024
    • Sfeer

8 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Mega druk, moesten even wachten, maar wel de moeite waard. Veel keus, zoet of hartig, vriendelijke bediening, heerlijke wafels en gemoedelijke sfeer.

22 februari 2024 beoordeeld

De beste waffels die ik ooit op heb! Het was verrukkelijk! De bediening was vriendelijk. Wij hadden gelukkig nog een plekje binnen, het was namelijk wel erg vol.

• Sfeer
4 februari 2024 beoordeeld

Op een zaterdag kennis gemaakt met house of waffels.
Heerlijk wafels, fijne bediening, en een duidelijke kaartweergave. Kortom, geweldig!

16 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere Brusselse of Luikse wafels met grote variatie in toppings. Gezellig druk maar vlotte en vriendelijke bediening. Mooi interieur met reclamefoto's.

Datum van bezoek: december 2023
dirk van den bossche, Eigenaar van House of Waffles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2023

Dag Jaak,
Dank u wel voor de vriendelijke review en uw apprecaitie van onze zaak.
Dank u evenzeer om ons personeel niet te vergeten dat zijn best doen om iedereen zo goed mogelijk te bedienen. Nog een prettig eindejaar en een zeer mooi 2024 gewenst.

Reizigers die House of Waffles bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In House of Waffles geweest? Deel je ervaringen!