“Vrijgezellen”
Beoordeling van House of Waffles

House of Waffles
Geclassificeerd als nr. 3 van 26 Koffie en thee in Brugge
9 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Topwaffels! Super vriendelijk! Alles op en aan! Met een leuke attentie voor de vrijgezellen #allendaarheen

Datum van bezoek: februari 2019

5 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kwam hier met mijn man voor een dagje Brugge op dinsdag. Ik was hier nog nooit geweest en was heel aangenaam verrast door de super lekkere wafels en de vriendelijke, snelle service! Zeker aanrader en heel gezellig binnen zeker op een koude dag!

Datum van bezoek: februari 2019
13 januari 2019 beoordeeld

Voor wie graag wafels eet met of zonder bijkomende toppings een aan te bevelen adres.
De wafels zowel de brusselse als de luikse worden vers gebakken.
Ruime keuze aan extra zoet of hartig beleg.
Vriendelijke en hartelijke bediening door iedereen van het personeel.
Een adres waar zowel bruggelingen als toeristen klanten zijn.

Datum van bezoek: januari 2019
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijke wafel gegeten, wist niet dat het weldegelijk zo lekker kon zijn! Vers bereidt.
Daarnaast ook goeie koffie.
En als 3e punt, mooie sfeer en hele vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: december 2018
23 december 2018 beoordeeld

Heel begrijpelijk dat er een rij staat om deze wafels te komen proeven! Je wordt eerst en vooral heel warm verwelkomt in een gezellig interieur en het menu biedt je bovendien veel variatie aan in wafels, voor elk wat wils! Maar de wafels zelf was het hoogtepunt van ons bezoek! Ook de prijs-kwaliteit is zeer goed.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die House of Waffles bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In House of Waffles geweest? Deel je ervaringen!