TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“diner tijdens bezoek aan Brugge”
Beoordeling van Le Panier d'Or

Le Panier d'Or
Geclassificeerd als nr. 257 van 832 Restaurants in Brugge
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
7 april 2019 beoordeeld

We besloten om op het verwarmd terras een heerlijk gerechtje te eten.
Mijn vrouwke koos voor een lasagne en ikzelf voor de mossellen natuur !
Bediening stond er genoeg voor het weinige volk dat er op het terras zat.
Nadat onze dranken Brugse Zot en een cola vrij snel kwamen,stonden onze
gerechten ook ineens op onze tafel. Lasagne had een zéér krokante laag bovenop,maar mijn mosselen waren zeker 25 % nog gesloten schelpen.Kok of hulpje zeker gebuisd en dan had moest ik nog achter mosselsaus vragen aan de vrouwelijke bediening.(kok of bediening gebuisd)Dit zijn al de slechtste mosselen die ik heb voorgeschoteld in mijn 50 jaar ! Mochten wij nog Brugge bezoeken ,zetten wij zeker géén stap meer binnen in deze zaak !!

Datum van bezoek: april 2019

1 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek in de zon aan de markt. Niet alleen de plek is goed maar de tapas is heerlijk. Bediening is vlot en snel. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: april 2019
21 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin een 3-gangen menu. Allemaal lekkere gerechten, vriendelijk personeel en goede ambiance. Haardvuurtje in de rug en lekker bier op de tap. Uitstekende avond gehad!

Datum van bezoek: februari 2019
4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant aan de drukte van het plein waar je even lekker kan genieten. Service was prima. Hamburgers waren erg lekker al vind ik 18 euro voor een hamburger best aan de prijs.

Datum van bezoek: februari 2019
30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor even een paar biertjes kun je hier prima terecht. Persoonlijk zou ik hier niet gaan eten. Wat mij betreft zijn er wel knussere restaurantjes. Wij dronken hier een paar heerlijke biertjes.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Le Panier d'Or bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Le Panier d'Or geweest? Deel je ervaringen!