“Zeer aangename verpozing in historisch pand.”
Beoordeling van Huis de Cluuse

Huis de Cluuse
Geclassificeerd als nr. 491 van 788 Restaurants in Brugge
5 februari 2018 beoordeeld

Perfect voor een échte espresso koffiestop of een biertje. Patron is bierkenner (opgeleid door worldfamous lady Daisy) en zorgt er voor dat kleine honger met wat fijne gastronomie kan worden gestild. Blijkbaar is de zeer betaalbare lunch een groot succes. Goed bezig !

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren moedeloos geworden om een rustige plek te vinden die niet vol zat met toeristen, tot we zomaar dit geweldige zaakje vonden. Geen waterzooi, friet en ander tourist trap food, maar simpele en eerlijke gerechtjes, die heerlijk en toch bijzonder in hun eenvoud waren! Een mooie rustige bistro nét buiten alle drukte om.

10 januari 2018 beoordeeld

Gezellig vertoeven, vriendelijk onthaal, hele lekkere speciale gerechtjes, dicht bij het centrum, niet duur, ,een echte aanrader!!! We gaan zeker terug. Het is ons favoriet plaatsje geworden om iets te eten in de binnenstad. Ook heel leuk om thee, koffie of een warme chocomelk te gaan drinken, heel verzorgd. Kortom een ware belevenis

8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nieuwe zaak met een top kok Donna aan het fornuis. Kleine gerechtjes met sublieme smaak. Zeker een aanrader en niet ver van centrum Brugge

8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere kleine gerechten, prijs/kwaliteit fantastisch. Goeie kok! Gezellige sfeer dicht bij de binnenstad!

Reizigers die Huis de Cluuse bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Huis de Cluuse geweest? Deel je ervaringen!