“Aanrader!”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 153 van 747 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 12 - € 20
26 juli 2021 beoordeeld

Erg lekker, fris, veel smaak en vriendelijk voor een schappelijke prijs! Daarnaast netjes, mooie design en knus.

Datum van bezoek: juli 2021
Kris V, Eigenaar van Thai Zen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Bedankt voor de mooie review Changoer !
Bedankt voor jullie bezoek.

25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine kaart maar daarom niet minder een aanrader. Super lekker gegeten voor een redelijke prijs. Verzorgd maar eenvoudig interieur.

Datum van bezoek: september 2020
18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere Thaise gerechten en vriendelijke bediening. Mijn vrouw en ik namen eerst soep met o.a. kokosmelk en nadien een curry met scampis resp. kip. Als er in het menu twee vraagtekens achter het gerecht staan, dan is het heeeeel pikant...

Datum van bezoek: september 2020
20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met het gezin gegeten. Eerst de ZEN mix vooraf. Erg lekkere rolls en saté. Vervolgens allemaal een ander gerecht. Was erg lekker. Wel wordt voor alle verschillende gerechten dezelfde basis saus gebruikt waardoor het veel op elkaar lijkt. Ook aan de zoute kant.

Datum van bezoek: augustus 2020
28 februari 2020 beoordeeld

We hadden een lunchmeeting in dit gezellige authentieke Thaise restaurant. Alles is er zeer verzorgd, vriendelijke vlotte bediening en alles wordt vers bereid. Excellent en zeker meer dan genoeg. Prijs, kwaliteit is er top. Een aanrader en dit wordt een vaste stek om lekker Thais te eten, zowel voor zaken als met vrienden.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Thai Zen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Thai Zen geweest? Deel je ervaringen!