“Heerlijk!”

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 174 van 740 Restaurants in Brugge
24 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren gegeten bij Thai Zen op de Katelijnestraat in het centrum van Brugge.
Een gezellig en authentiek thais restaurant met heerlijke thaise gerechten! Het restaurant ziet er schoon uit, de bediening is goed en de prijs-kwaliteitsverhouding is goed!
Een absolute aanrader voor de liefhebber van goed thais eten!

Datum van bezoek: februari 2020

1 december 2019 beoordeeld

We zijn met een groep van 10 personen gaan eten waaronder drie kinderen.
Alles was er heerlijk, het zag er smakelijk en mooii gepresenteerd uit en het was heel lekker.
Een aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet het top interieur, wel top bediening dito keuken
Ook leuk om te laten leveren
Mijn kinderen zijn giga fan van hun pad Thai

Datum van bezoek: juli 2019
24 februari 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst door ober in een mooi gedecoreerde ruimte Jammer dat de pikante menus totaal niet pikant zijn, terwijl je om advies vroeg om een pikante schotel. Eigenlijk smaakte alles naar citroengras. Het eten kwam er snel aan precies of ze ons buiten keken. Regelmatig kwamen er mensen binnen maar hadden jammer genoeg niet gereserveerd. Als er een koppel binnenkwam probeerden ze toch ergens een piepklein tafeltje ergens tussen te forceren. De ruimte was al krap genoeg toen er een koppel binnenkwam met een buggy terwijl er andere mensen tevergeefs een tafel probeerden te bemachtigen. We kregen een thee voorgeschoteld in onhandige glazen, telkens als je er van dronk morste je op tafel of op je mouw. Conclusie, dit restaurant is een beetje overroepen tot één van de betere Thai restaurants in Brugge,

Datum van bezoek: februari 2019
22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met 4 crazy jaycees naar Thai zen gegaan in Brugge. De ober ontving ons zeer vriendelijk en het eten was zeer lekker. Zeker een aanrader. Met speciale vermelding voor de romantische date tafel vooraan ;)

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Thai Zen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Thai Zen geweest? Deel je ervaringen!