TripAdvisor

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 190 van 835 Restaurants in Brugge
24 februari 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst door ober in een mooi gedecoreerde ruimte Jammer dat de pikante menus totaal niet pikant zijn, terwijl je om advies vroeg om een pikante schotel. Eigenlijk smaakte alles naar citroengras. Het eten kwam er snel aan precies of ze ons buiten keken. Regelmatig kwamen er mensen binnen maar hadden jammer genoeg niet gereserveerd. Als er een koppel binnenkwam probeerden ze toch ergens een piepklein tafeltje ergens tussen te forceren. De ruimte was al krap genoeg toen er een koppel binnenkwam met een buggy terwijl er andere mensen tevergeefs een tafel probeerden te bemachtigen. We kregen een thee voorgeschoteld in onhandige glazen, telkens als je er van dronk morste je op tafel of op je mouw. Conclusie, dit restaurant is een beetje overroepen tot één van de betere Thai restaurants in Brugge,

22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met 4 crazy jaycees naar Thai zen gegaan in Brugge. De ober ontving ons zeer vriendelijk en het eten was zeer lekker. Zeker een aanrader. Met speciale vermelding voor de romantische date tafel vooraan ;)

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met 2 omstreeks 6:30u gearriveerd aan het restaurant, jammer genoeg waren alle tafels gereserveerd en de ober meldde ons dat we 3 kwartier moesten wachten. We gaan dus iets drinken in de buurt en bellen nog een keer om al zeker te zijn van een plaats. Na een uur terug aan het restaurant, weer zonder plaats. Nog 10 min wachten. 40 minuten later zijn we vertrokken. Jammer en vooral zeer frustrerend om om 20:45u nog iets te zoeken.

12 december 2018 beoordeeld

mooie inrichting, ruime keuze aan gerechten en gerechtjes ook voor vegetariërs,
kleuren- en smakenpallet zoals je van goede oosterse keuken verwacht
vriendelijke bediening met veel aandacht voor het gezelschap rond de tafel
een ontdekking!

Datum van bezoek: december 2018
30 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vooraf loempia van groente en voortreffelijke viskoekjes. Lekker kruidige kip in groene curry en malse beefreepjes met chili en basilicum. Uiterst vriendelijke bediening. Ondanks dat onze ober nog weinig Nederlands spreekt, heeft hij er erg zijn best voor gedaan. Dat vraagt soms wat geduld, maar je krijgt een brede glimlach terug. Aanrader.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Thai Zen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Thai Zen geweest? Deel je ervaringen!