“Lekker eten voor goede prijs”
Beoordeling van Thai Zen

Thai Zen
Reserveren met
Thai Zen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 404 van 775 Restaurants in Brugge
14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten.
Goede prijs-kwaliteit.
Bijna alles glutenvrij na aanvraag voor mensen met coeliakie.
Gezellig plaatsje.

16 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste maal Thais...lekker, had iets meer gekruid mogen zijn maar veel groenten, lekkere zoetzure saus, een goed wijntje, kortom een meevaller...en de prijs !!!!! Je hebt er in Brugge geen dagschotel voor...

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten met twee en zeer vriendelijk! Zeker de moeite om een langs te gaan voor een snelle hap of een uitgebreid etentje.

3 december 2017 beoordeeld

Op een zaterdagavond een reservatie gemaakt in dit restaurant voor 20:30. Door omstandigheden niet op tijd kunnen vertrekken. Toen we in de auto zaten het restaurant opgebeld om te zeggen dat we wat later gingen zijn. Dit was geen probleem. Uiteindelijk toegekomen om 21u (parkeren in Brugge is nu eenmaal heel moeilijk...) Toen we binnen gingen werd ons verteld dat de keuken sloot en we dus niets konden eten. Of het eten nu al dan niet goed is, geen idee, maar dit is geen manier van doen. Als nieuwe zaak verwacht je toch dat men ietwat commercieel ingesteld is zeker omdat er op dat moment maar 2 klanten in de zaak waren. Spijtig!

21 november 2017 beoordeeld

Klein knus restaurant met vriendelijke bediening.
Authentieke Thaise gerechten met verse kruiden en groenten .
Hoewel het mocht wel iets pittiger zijn ...

Heerlijk en betaalbaar ik kom zeker terug.

Reizigers die Thai Zen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Thai Zen geweest? Deel je ervaringen!