“Super ervaring”
Beoordeling van Goesepitte43

Goesepitte43
Geclassificeerd als nr. 78 van 749 Restaurants in Brugge
31 januari 2022 beoordeeld

Na lang zoeken konden we met geluk terecht bij Goesepitte 43, want er was een annulering. We werden heel hartelijk ontvangen en de service was uitstekend. Per ongeluk liet mijn vriendin haar botermes vallen en zonder aangeven lag er binnen twee minuten een nieuwe voor haar neus. Ook de chef kwam op het eind langs om te kijken of alles naar wens is geweest. Het eten is heel smaakvol en de wijn die we hadden: Pinotage van Rijks Wine Estate was top! Bedankt voor deze bijzondere ervaring!

17 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitermate aangename avond gehad mede door de zeer hartelijke bediening. De borden waren schilderijtjes met een zeer lekker smaakpallet. Als ik 1 minpuntje zou moeten noemen, is het het feit dat er geen mogelijkheid is om te kiezen voor een gastronomisch menu wat de eindrekening wel wat duurder maakt. De Normandische pannenkoeken als dessert zijn een must-try! Wij komen heel graag nog een keertje terug!

8 januari 2022 beoordeeld

Eerste indruk was de mooie decoratie (modern, strak). Heerlijke amuse en erg mooie gerechten. Alles mooi geserveerd, van begin tot eind. Erg leuke avond gehad.
We gingen met z'n tweeën maar zou zonder twijfels ook met vrienden nog een keertje gaan.

6 december 2021 beoordeeld

Heel erg genoten van onze eerste G43-ervaring. Zeer goede, vriendelijke service. Perfecte porties van uitstekend bereide gerechten. En tot slot het lekkerste dessert van heel Brugge (en misschien ook ver erbuiten): de succulente crêpe normande.

Datum van bezoek: december 2021
2 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke ervaring waarbij de Normandische pannenkoeken een overheerlijke afsluiter waren. Zeker voor herhaling vatbaar…

Datum van bezoek: december 2021

Reizigers die Goesepitte43 bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Goesepitte43 geweest? Deel je ervaringen!