“Lekker eten, slechte bediening.”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 7 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 4 - € 14
29 maart 2024 beoordeeld

Het was hier heel lekker, tevergeefs was de zaalbediende heel onvriendelijk. Bij aankomst werd ons verplicht om 5min buiten te wachten in de gietende regen. Zo behandel je geen klanten.

Datum van bezoek: maart 2024

16 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent. Lunch and toast
Varieert in kaart. Wat heel bijzonder is de driedubbele crowdfundingplatform madam met een soort zalm sause

Datum van bezoek: februari 2024
25 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch met 2, vlotte en snelle bediening, wel druk. Gerechten waren lekker en vers, maar nu ook geen wauw, toch voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: januari 2024
29 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy ontbijt/lunch restaurant. De lunch was ‘OK’ maar niet erg speciaal.
De prijs was gemiddeld maar het gebodene was ook zeker niet bovengemiddeld.
Het brood viel ons niet mee en de hoeveelheid kaas was niets overmatig/rijkelijk.
Erg druk en reserveren kan niet. Persoonlijk vond ik de tafels en stoelen ook niet heel prettig zitten.
Uiteindelijk niet veel mis mee maar je hoeft er niet voor om te lopen.

Datum van bezoek: november 2023
22 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere toasts, snelle service, heel vriendelijk personeel. De verse sapjes zijn ook heel lekker. Ons hondje mocht ook mee op het koertje achteraan.

Datum van bezoek: oktober 2023

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!