“Lunch met partner ”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 7 van 768 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 4 - € 14
25 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch met 2, vlotte en snelle bediening, wel druk. Gerechten waren lekker en vers, maar nu ook geen wauw, toch voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: januari 2024

29 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy ontbijt/lunch restaurant. De lunch was ‘OK’ maar niet erg speciaal.
De prijs was gemiddeld maar het gebodene was ook zeker niet bovengemiddeld.
Het brood viel ons niet mee en de hoeveelheid kaas was niets overmatig/rijkelijk.
Erg druk en reserveren kan niet. Persoonlijk vond ik de tafels en stoelen ook niet heel prettig zitten.
Uiteindelijk niet veel mis mee maar je hoeft er niet voor om te lopen.

Datum van bezoek: november 2023
22 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere toasts, snelle service, heel vriendelijk personeel. De verse sapjes zijn ook heel lekker. Ons hondje mocht ook mee op het koertje achteraan.

Datum van bezoek: oktober 2023
20 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een druilerige dag hebben wij heerlijk gegeten. Een heerlijke pumpkin koffie op aanraden van het bedienend personeel gedronken. Daarnaar toast met ei, hesp, en kaas uit Brugge. Dat niet alleen bij ons het in de smaak viel werd al snel duidelijk. Het was een komen en gaan van gasten. Kortom een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2023
8 september 2023 beoordeeld

Je hebt toasts en je hebt TOASTS!

Onlangs had ik het genoegen om bij ontbijtrestaurant Toast te ontbijten met mijn partner en ik kan met een gerust hart zeggen dat het van begin tot eind een uitstekende ervaring was. De kunst van ontbijten naar een heel nieuw niveau tillen dat kunnen ze hier wel!

To the point - het was niets minder dan uitzonderlijk! Of je nu fan bent van de klassieke favorieten of iets unieks wilt proberen, ze hebben voor ieder wat wils. Ik koos voor "The freshest", een heerlijke toast met steak. Ja - om 9u30. why not?! I'm a meat-lover!

Het was een openbaring. Heerlijke dikke plak brood, krokant gebakken met een lekker mals stukje vlees erop vergezeld door jalapeño, ajuin en provolone cheese (een italiaanse kaas).

We'll be back!

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!